marți, 14 mai 2013

Cura de ras - continuare

continuam cu tabuu-rile.
Despre tachinarea tabuu-rilor

 
Pe fondul unor povesti cu bebelusi, nou-nascuti (reali sau in povesti), intr-o buna zi de acum vreo 10 nopti, mi-am redescoperit interesul pentru biberon. Un fost biberon de-al meu pe care nu-l mai folosesc de la marea noastra despartire la 1,7 luni (ha!) era utilizat in ultima vreme pentru bebeii mei din plus, plastic sau carpe. Dar, acum 10 zile am cerut sa beau de acolo. Mama s-a uitat la mine, s-a gandit 1 sec, si-a spus in minte fraza magica “e doar o faza” si mi-a dat apa…
Au venit bunicii in vizita. Pregatire, in hol, de iesit in parc. Bunicul vede biberonul pe care il inhat, cu apa proaspat pusa  de mama.” Dar ce esti tu? Bebelus… E rusine… Ce-o sa zica lumea?’ Eu eram doar incantata de reactia de surpriza produsa.
Am baut si in parc. Nimeni nu si-a aratat socul cu adevarat. Doar bunicul disconfortat.
La sosirea acasa, bunicul, povestind catre mama: “Lalalalaaaaa… au ras copiii de tine!” Nu au ras. Dar eu eram tot incantata, am ras cu bucurie de idea ca toti copiii au ras. Si atunci, mama a simtit din nou, gandind: “Copilul acesta poate ignora complet natural diferenta dintre “rad de tine” si “rad cu tine”. Si nu pentru ca nu intelege diferenta. Ci, pentru ca poate”.

Discutam cu acest Tunet Mic despre mersul zilelor... sa vedeti ce chestii minunate ii trec prin minte!
Mama intuieste corect. Copiii liberi nu au “rusine” asa cum o cunosc oamenii mari. Copiii liberi nu traiesc rautatea implicita din “rad de mine/ de tine”; ei doar traiesc rasul ca un fenomen de veselie. Si atat. Rasul nu poate sa fie rau.
Oricum, totul era in mintile noastre: a bunicului (ca cineva “rade de mine”), a mea (ca erau rasete generale)…  Doar rasul meu si a rade erau pe bune!

Va trimit cateva rasete bune, aici mai jos:
Era cam racoare... Salina Turda acum 1 saptamana.

Salute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu