marți, 2 octombrie 2012

Intratul in casa cu Nu in brate – "Nu ma descalt, nu ma spal…" Nimic!




Joc de deblocare a crizei


Mama: “Ahaaaaaaa, ti-ai uitat piciorusele afara??!!?? Pai, da, ce sa descalti... daca vrei, du-te dupa ele!” Imi deschide usa, eu ies pe scara, le caut, le gasesc, le aduc in hol si le montez: Pfic, pfic- asta-i sunetul cand “se face ceva”. Si le descalt, acum mi-e mai usor. 
De ce? Pentru ca am intrat in starea de descaltat picioruse, nu puteam sa o fac, ca nu aveam “clickul”.
“Ahaaaaa- zice mama- nici manute nu ai?? Si ele au ramas afara? Pai, cauta-le, atunci…” De obicei le gasesc mai usor, alteori deschidem iar usa, dar cu siguranta ajung in scurt timp cu ele la baie.

Nu merge intotdeauna. Dar merge de foarte multe ori. Oricum, cred ca pentru noi, copiii, nu exista INTOTDEAUNA. Nu stiu daca pentru cei mari exista. Cand am sa aflu, zau, ca va spun si voua!
Iar pana atunci, eu zic ca merita sa ne amuzam de cat mai multe ori, chiar daca nu mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu