vineri, 11 ianuarie 2013

Zile cu culoare

A fost o perioada ca tati nu stia citi... zau, era buna doar mami , ea stia citi! In sfarsit, a invatat si tata sa citeasca, desi nu stie  inca la fel de bine ca mami...

Ce victorie!! Intelegeti, scopul asta era, oricat ai fi crezut ca  voi umple foaia!

Cam asa e... cand ai draci?!? Doar exersam.

Am facut un cort. Miaui nu se da invinsa, vrea si ea neaparat la caldurica.

Cu turbanul e ca si cum as fi altcineva. Incearca si tu.

Imi place brocolli muuuult. L-am luat ca sa-i fac de mancare lui Alec, care nu mai creste, nu stiu ce e cu el...

Nu e al meu, e al lui David. David e mare. Si eu o sa fiu mare!

Mama asta, cu sania ei! Nu stiu ce i-o fi placand asa tare, ca-i sare zapada asta rece si ascutita pe toata fata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu