sâmbătă, 8 septembrie 2012

Cei 2 Iepurasi



Joc de deblocare a crizei

Intr-o zi, au aparut la noi 2 iepurasi. Cred ca i-a scos mama din joben: unul mai mare si gri, altul mai mic si alb. Cand apar, mama face degetele asa: degetul aratator si degetul mijlociu, ale fiecarei maini, se ridica, celelalte se culca si … gata! Vin iepurasii, tup, tup, doar ca au vocea pitigaiata a mamei. Ei vorbesc dragut cu mine, ma roaga sa fac diverse lucruri, imi place asta si imi place sa le raspund. Lor le fac pe plac, mamei nu i-as face intotdeauna: ei vor sa manance, sa mearga la culcare, sa vina la plimbare cu noi, uneori stau in povesti asa, cu mine, si ma binedispun. E foarte usor cu ei, caci apar asa, cand vrem noi [altfel decat papusile mele care nu sunt mereu langa mine] si daca am obosit ii punem in buzunar, sau pe umar si stau acolo linistiti; sau, doar vorbesc cu noi.
Mama povestea unei prietene asa: “iepurasii astia sunt bestiali, au fost cu noi dupa-amieze intregi si au reusit sa rezolve situatii pe care eu nu le-as fi rezolvat cu Mara”. Oare de ce? De ce iepurasii stiu sa vorbeasca bine-bine pe limba mea?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu